recca.blogg.se

Hemma äntligen

Kategori: Allmänt

Har äntligen kommit hem från skolan slutade 15.10 i dag men bussen kommer typ 15.35 så jag kommer typ hem 16.00 så nu har jag tagit ett glas med ice tea och ska sätta mig och ska plugga snart. Sen i kväll så blir de mys med familjen framför tv tror jag. Igår så hade vi nationella i svenska. Kändes som om de gick riktigt bra men har ingen aning hoppas att det gick bra i alla fall. Sen på lördag ska jag nog rida Lillen och på söndag åka slalom med pappa. Tilde har RS hoppning nu så jag är lite nervös för henne :) men de kommer gå skit bra för henne hon är ju jätte duktig. Sen måste jag ju bara säga förlåt för att jag inte uppdaterade bloggen igår men jag hade jätte mycket med skolan så var tvungen o plugga då. Nej nu måste jag nog plugga men kommer nog fler inlägg i kväll.
Kommentera inlägget här: