recca.blogg.se

Lördag 8 Februari

Kategori: Allmänt

Kom hem från hästen för typ tre timar sedan Lillen var underbar.
Vi red upp i skogen jag, mamma och christian vi travade upp för ett par backar och Nouvelle med sina små och korta ben hann inte ricktigt med och Lillen kan typ inte rida själv utan en annan häst i närheten annars blir han ivrig så nar jag och Lillen travade upp för backarna så hann inte Nouvelle med. Så när vi kom upp lite längre i skogen så tänkte jag att jag skulle vänta in Christian, Nouvelle och mamma men Lillen kan inte stå still. Så deräkt när man stannar så tvär vänder hann eller börjar backa men när jag stanade så tvär vände han så han råkade typ sätta sig ner så han vart rädd så han började bocka och såg han inte dom andra så blev han jätte ivrig så jag styrde in han i skogen för att ahan inte skulle skena. Men han är ju så himmla klumpig i sig sälv så han snubblade på en massa stenar och rötter så han vart bara räddare och ivrigare men innan jag styra ut ur skogen så hadde mamma och christian hunit upp till dit jag var och när Lillen såg Nouvelle så lungnade han ner sig. Sen när vi komme hem så borstade jag han sen gick jag och durchade och åt. Och i kväll så är det Mellodifestivalen...
SKA SJÄLVKLART TITTA.
Tycker facktiskt att det är ricktigt bra. Och i morgon så ska jag nog in till stan. Till pappa. och bara chilla kanske åka lite slalom. Vet inte ricktigt.
Hare gött ses
 
 
(Bilden är från i sommras)
Kommentera inlägget här: